من یک دخترم ...

سجده قنوت در برابر خداست

من یک دخترم ...

سجده قنوت در برابر خداست

چگونه ندانستم فرو افتادن در برابر خدا،برخاستن است .
قد علم می کنیم در برابر خدای مهربانیها و از ندامت خبری نیست در قبال نادرستی ها ،
قنوت به چه کار آید آنگاه که سجود را ندانی چیست ؟
لذت فروافتادن در برابر مهربانی هایت را نصیبم می گردانی ؟؟؟

بایگانی

پست ثابت

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۳۶ ب.ظ

یارئوف

سلام بر خدای

مهربانترین مهربانان

زیبابین ترین خالق

نزدیکترین دوست

یارترین یاور

همو که بدترین ها را می بیند و بهتر روا می دارد

زشتی ها را زیبا می بیند

ناامید نمی گرداند و امیدوارترین امید دهنده است

خدایی که با این نظم و دقت خلق کرد

صانع کل

و چه صفاتی که دارد و ما نمی دانیم

ندانستن قصور ماست

خدایی که انسان را آفرید

از خود از وجود پاک خود در روح انسان دمید

و ما قدر نمی دانیم برتریت خویش را

و مرد را آفرید ،مردانی علی گون

و زن را آفرید ،زنانی چون زهرا سلام الله

و اکنون

من

یک

دخترم


 

به خود می بالم که

رحمت اله هستم

بخشش پروردگارم

که به هر کس هدیه نکرده

و دوست دارم که مادرم

زهرا باشد . زهرا ...

به امید آن روز

دعایم می کنی ؟؟؟

حق نگهدار


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۷
ماه ماه

نظرات  (۲)

سلام.

منم یک دخترم.......:-))

پاسخ:
سلام
و چقدر خوب است .
یازهرا
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۰۲ آقا علیرضـــا
بروزم
حتما سری یزن و دیدگاه و لایک یادت نره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی