من یک دخترم ...

سجده قنوت در برابر خداست

من یک دخترم ...

سجده قنوت در برابر خداست

چگونه ندانستم فرو افتادن در برابر خدا،برخاستن است .
قد علم می کنیم در برابر خدای مهربانیها و از ندامت خبری نیست در قبال نادرستی ها ،
قنوت به چه کار آید آنگاه که سجود را ندانی چیست ؟
لذت فروافتادن در برابر مهربانی هایت را نصیبم می گردانی ؟؟؟

بایگانی

بابی و انت

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۵۸ ب.ظ

جانم به فدای چه شود ؟

در گذر از روز به شب

لحظه به روز

هیچ چیزی نمی ماند

و این روزمرگی نامردیست

این دلم دیگر نمی بارد برایت  ماه من

کاشکی اینقدر لبریز عصیان نبود هر دو چشمم
واژه هایی ناب در این روزها می روند و من
باز هم در انتظار یک واژه ام  تا بلرزاند دل سنگم
کدامین واژه ؟؟؟
گاه می اندیشم کربلا رفتن چه سود گر دل نماند کربلایی ....
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۴
ماه ماه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی