من یک دخترم ...

سجده قنوت در برابر خداست

من یک دخترم ...

سجده قنوت در برابر خداست

چگونه ندانستم فرو افتادن در برابر خدا،برخاستن است .
قد علم می کنیم در برابر خدای مهربانیها و از ندامت خبری نیست در قبال نادرستی ها ،
قنوت به چه کار آید آنگاه که سجود را ندانی چیست ؟
لذت فروافتادن در برابر مهربانی هایت را نصیبم می گردانی ؟؟؟

بایگانی

نامه ی یک زن مسیحی به زنان مسلمان

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۳۰ ب.ظ

متن زیر نامه ی یک نویسنده و خبرنگار آمریکایی است که به زنان مسلمان نوشته است؛

 من تو را میبینم…



من نمی توانم ... اما می ببینم که تقریبا هر زنی بچه ای بغل کرده یا اطراف او بچه هایی هستند. می بینم هرچند آنها پوششی محجوبانه دارند لیکن هنوز زیباییشان می درخشد .اما این فقط زیبایی بیرونی نیست ، که متوجه آن می شوم.

من چیزی عجیب در درون خود احساس می کنم :

غبطه می خورم...
اما نمیتوانم چیزی بگویم ؛ فقط قدرت ، زیبایی، عفت و بیش از همه رضایت و شادی تو را تحسین می کنم. آری ، عجیب است اما به ذهن من خطور می کند که تو هر چند تحت بمباران اما از ما ، خوشحالتری.

چرا که تو هنوز زندگی طبیعی یک زن را داری . شیوه ای که زنان از ابتدا همواره چنین زندگی میکردند . در غرب هم تا دهه 1960 اینچنین معمول بود،تا اینکه به وسیله دشمنی مشترک بمباران شدیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۱
ماه ماه

نظرات  (۱)

احسنت
پاسخ:
تشکر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی